Akumulatory litowo-jonowe
Akumulatory litowo-jonowe
Louis Parts

Akumulatory litowo-jonowe

LFP5L 12V/XXWH

Art. No. 10057565
|

Brak recenzji.

Znajdź swój motocykl:
211,93 zł 1
Opis

Akumulatory litowo-jonowe LFP5L 12V/XXWH

Szukasz niedrogiego litowego akumulatora rozruchowego, który jest lekki jak piórko i super kompaktowy? W takim razie mamy właśnie coś dla Ciebie z akumulatorem litowym Louis Parts.
Te zestawy zasilające mają wszystko, czego potrzebuje Twój motocykl:
  • stan naładowania jest regulowany przez procesor (balanser) i gwarantuje najwyższy standard bezpieczeństwa dla obecnych akumulatorów litowo-jonowych mniejsze i lżejsze niż akumulatory żelowe lub AGM
  • potężna, wysoka wydajność rozruchu
  • możliwość montażu w dowolnej pozycji (pionowej, leżącej, pod kątem, ponieważ kwas nie może wyciekać)
  • wytrzymała obudowa
  • zawiera podkładki samoprzylepne do wszechstronnych zastosowań
  • Wskaźnik akumulatora
  • niski poziom samorozładowania
  • długa żywotność
  • ładowanie szybsze niż konwencjonalne akumulatory
  • brak efektu pamięci

Informacje na temat zamiany akumulatorów ołowiowo-kwasowych na litowo-jonowe:
  • zamiana konwencjonalnego akumulatora rozruchowego (akumulatora kwasowo-ołowiowego) na akumulator litowy jest generalnie wykonalna w przypadku prawie wszystkich motocykli
  • jeśli konwersja nie prowadzi do żadnych problemów lub ograniczeń, nie jest wymagane żadne działanie
  • zwróć uwagę na rok produkcji motocykla - czy został on dostarczony z fabryki z akumulatorem kwasowo-ołowiowym? Wiele starszych motocykli ma regulatory alternatora, które ładują akumulatory litowe tylko w niepełnym zakresie lub dostarczają zbyt wysokie prądy ładowania.
  • Wynika to również ze zwykłego zużycia regulatora na przestrzeni lat. Oba te zjawiska mogą prowadzić do znacznego skrócenia czasu pracy akumulatorów litowych, usterek, a nawet całkowitej awarii
  • przed przejściem na akumulator litowo-jonowy należy sprawdzić działanie i wydajność regulatora prądu ładowania motocykla
  • najlepiej za pomocą woltomierza na zaciskach akumulatora, aby sprawdzić, jak wysoko wzrasta napięcie ładowania po zwiększeniu prędkości obrotowej silnika na biegu jałowym. Napięcie ładowania powinno pozostawać poniżej 14,6 V
  • w razie wątpliwości lub - dla pewności - wymienić stary regulator na regulator alternatora Carmo Li-Ion, patrz „pasujące artykuły”

Uwaga:
należy używać wyłącznie ładowarek przeznaczonych do akumulatorów litowo-jonowych, patrz „pasujące artykuły”.


Warto wiedzieć:
akumulatory kwasowo-ołowiowe mogą wykorzystać tylko 30% swojej pojemności ze względu na swoje specyficzne właściwości, podczas gdy akumulatory litowo-jonowe mogą wykorzystać prawie 100% swojej pojemności. Dlatego litowe wersje akumulatorów Louis Parts wymagają tylko około 1/3 pojemności (mniej amperogodzin) porównywalnego akumulatora kwasowo-ołowiowego dla tej samej mocy rozruchowej.
Producent: Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH | Rungedamm 35 | 21035 Hamburg | Niemcy | Tel. 00 49 (0) 40 – 734 193 60 | service@louis.de | www.louis.de

Lista pasujących motocykli

Dokumenty
Opinie
Wszystkie warianty
Masz pytania?

Chcesz zadać jakieś ogólne pytanie? Masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia? Chcesz nam przekazać słowa krytyki? A może po prostu chcesz się z nami podzielić swoją opinią? Skontaktuj się z nami.

Dane osobowe

Mam pytanie…

Wybierz wariant

Wybierz opcję kontaktu

Wybierz wariant

Wprowadzony przedział czasowy jest nieprawidłowy. Prosimy o skorygowanie przedziału czasowego.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

+500 marki
2-letnie prawo do zwrotu
Szybka dostawa
Zwrot gratis
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar