Zwrot i reklamacja

Der Postbote

Zwrot

Zakupy bez ryzyka: je艣li zam贸wione produkty nie spe艂niaj膮 Twoich oczekiwa艅, w Louis mo偶esz je 艂atwo odes艂a膰, a my zwr贸cimy Ci pieni膮dze.

Aby umo偶liwi膰 nam op艂acenie koszt贸w przesy艂ki zwrotnej, prosimy o utworzenie etykiety zwrotnej w portalu zwrot贸w DHL. Naklej etykiet臋 na paczk臋 i oddaj j膮 na poczcie.

Zwrot w oddziale
Zwrot

Zwrotu produktów zamówionych w sprzeda偶y wysy艂kowej mo偶na równie偶 dokona膰 w ka偶dym oddziale Louis (z wyj膮tkiem Wallisellen/Zurych). Tamtejszy personel nie zawsze mo偶e potwierdzi膰, czy dokonano ju偶 p艂atno艣ci za produkt, a tym samym nie mo偶e wystawi膰 noty uznaniowej na produkty dostarczone w drodze wysy艂ki. Personel naszych oddzia艂ów ch臋tnie przyjmie Twoje produkty i przeka偶e je do dzia艂u spedycji w Hamburgu celem sprawdzenia i ewentualnego wystawienia noty uznaniowej.

Dobrowolne dwuletnie prawo do zwrotu
Banknoty i monety euro

Opr贸cz ustawowego prawa do odst膮pienia od umowy w ci膮gu 14 dni (patrz OWH), w przypadku wielu produkt贸w dobrowolnie oferujemy Ci dwuletnie prawo zwrotu. Produkt, kt贸ry nie spe艂ni艂 Twoich oczekiwa艅, mo偶esz zwr贸ci膰 bez wzgl臋du na pow贸d w ci膮gu 2 lat, a my bezzw艂ocznie zwr贸cimy Ci r贸wnowarto艣膰 ceny zakupu. Jedyny warunek: produkt musi by膰 nieu偶ywany - a wi臋c nowy i nieuszkodzony. Je偶eli aktualna cena produktu b臋dzie ni偶sza, zwr贸cimy Ci t臋 ni偶sz膮 kwot臋.

Produkt wraz z dowodem zakupu prze艣lij do nas w miar臋 mo偶liwo艣ci w oryginalnym opakowaniu, zabezpieczaj膮c go przed uszkodzeniem podczas transportu.

Z prawa do dobrowolnego prawa do zwrotu wy艂膮czone s膮: materia艂y drukowane, no艣niki obrazu i d藕wi臋ku oraz 艣rodki spo偶ywcze.

Zwrot towar贸w niebezpiecznych 

Wszystkie produkty zawieraj膮ce substancje 艂atwopalne, pod ci艣nieniem, 偶r膮ce, niebezpieczne dla 艣rodowiska lub w inny spos贸b niebezpieczne musz膮 by膰 oznakowane jako towary niebezpieczne.

Ryzyko zwi膮zane z transportem towar贸w niebezpiecznych jest wy偶sze ni偶 w przypadku innych produkt贸w. Aby wsp贸lnie z nami zminimalizowa膰 ryzyko zwi膮zane z transportem, prosimy o przestrzeganie poni偶szych wskaz贸wek:

a) Je艣li to mo偶liwe, do zwrotu produktu nale偶y u偶y膰 oryginalnego opakowania Louis. Ma ono odpowiedni format do etykietowania i zapakowania. Je艣li oryginalne opakowanie nie nadaje si臋 do u偶ytku, nale偶y u偶y膰 nowego opakowania transportowego. W przypadku produkt贸w zawieraj膮cych baterie (zw艂aszcza baterie litowe) nale偶y upewni膰 si臋, 偶e opakowanie jest mocne i stabilne.

Nale偶y unika膰 przemieszczania si臋 produktu w opakowaniu lub jego przypadkowego w艂膮czenia. Nale偶y bezpiecznie zamkn膮膰 wszystkie pojemniki, kt贸re s膮 pod ci艣nieniem lub wype艂nione p艂ynami lub innymi substancjami, kt贸re mog膮 si臋 wydosta膰. Je艣li to mo偶liwe, umieszcza膰 produkt w opakowaniu w pozycji pionowej. Wszelkie nieuniknione wolne przestrzenie w opakowaniu musz膮 by膰 wype艂nione materia艂em wype艂niaj膮cym.

b) Etykiet臋 zwrotn膮 z adresem docelowym mo偶na utworzy膰 i wydrukowa膰 w sklepie internetowym.

c) Prosimy r贸wnie偶 o do艂膮czenie do paczki wymaganego oznaczenia dla towar贸w niebezpiecznych (Nie dotyczy baterii litowych. Maj膮 one sw贸j w艂asny symbol. Patrz punkt d). Symbol informuje przewo藕nika, 偶e transportuje 鈥瀟owary niebezpieczne w ograniczonych ilo艣ciach鈥. Mo偶na pobra膰 ten symbol z pliku PDF tutaj i wydrukowa膰 go. Podczas drukowania nale偶y upewni膰 si臋, 偶e znak ma minimalny rozmiar 10 cm x 10 cm.

d) Wa偶ne! Dotyczy wy艂膮cznie wysy艂ki baterii zawieraj膮cych lit: tutaj mo偶na pobra膰 i wydrukowa膰 znak ostrzegawczy z pliku PDF. Prosimy o wybranie odpowiedniego symbolu i umieszczenie go na zewn臋trznej stronie paczki, tak aby by艂 dobrze widoczny. Symbol informuje przewo藕nika, 偶e transportuje on bateri臋 zawieraj膮c膮 lit.

Uwaga! Prosimy o niezwracanie do nas baterii litowych, kt贸rych obudowa jest otwarta, zdeformowana, uszkodzona lub widocznie nadmuchana. To samo dotyczy wycieku p艂ynu lub gazu. W takich przypadkach lub w razie w膮tpliwo艣ci koniecznie prosimy o kontakt przed zwrotem produktu. Dzia艂 obs艂ugi klienta Louis z przyjemno艣ci膮 Ci pomo偶e: telefon 0049-40-734 193 811 lub kundendienst@louis.de

Alternatywnie, mo偶esz dostarczy膰 bateri臋 do sklepu Louis i zleci膰 nam jej sprawdzenie.

Pozosta艂e kraje

Prosimy o wystarczaj膮ce ofrankowanie/op艂acenie swojej przesy艂ki zwrotnej. Przyjmujemy wy艂膮cznie op艂acone przesy艂ki.

Nasz adres to:
Detlev Louis 
Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Warenretoure
21027 Hamburg
NIEMCY


Reklamacja

Dostarczyli艣my Ci niew艂a艣ciwy albo nawet uszkodzony produkt? Tu znajdziesz wszystkie informacje dotycz膮ce Twojej reklamacji.

Louis starannie kontroluje wszystkie produkty przed ich wysy艂k膮. Pomimo to mo偶e si臋 zdarzy膰, 偶e otrzymasz niew艂a艣ciwy albo wadliwy produkt. Oczywi艣cie mo偶esz zwr贸ci膰 lub reklamowa膰 taki produkt. Nie ma znaczenia, czy zosta艂 on zakupiony w oddziale Louis lub w sprzeda偶y wysy艂kowej.

Reklamacje produktów zakupionych w sprzeda偶y wysy艂kowej

W celu szybkiego przetworzenia Twojej reklamacji potrzebujemy przedmiotowego produktu oraz dowodu jego zakupu (lub kopii tego dowodu). Optymalny spos贸b post臋powania podczas zwrotu produktu opisali艣my tutaj: Zwrot.

Uszkodzenia transportowe

Ka偶d膮 przesy艂k臋 nale偶y skontrolowa膰 jeszcze w obecno艣ci osoby dor臋czaj膮cej pod k膮tem ewentualnych uszkodze艅/manipulacji. Je偶eli paczka jest uszkodzona lub w wyra藕ny sposób oklejona ta艣m膮 firmy transportowej, nale偶y natychmiast z艂o偶y膰 reklamacj臋 u przewo藕nika i odebra膰 od niego pisemne potwierdzenie jej z艂o偶enia. W przypadku w膮tpliwo艣ci nale偶y odmówi膰 przyj臋cia przesy艂ki i skontaktowa膰 z nami. Nowa przesy艂ka wyruszy do Ciebie najszybciej, jak b臋dzie to mo偶liwe.

Reklamacja w oddziale

W celu szybkiego przetworzenia Twojej reklamacji potrzebujemy przedmiotowego produktu oraz dowodu jego zakupu (lub kopii tego dowodu). Zwrotu produkt贸w zam贸wionych w sprzeda偶y wysy艂kowej mo偶na r贸wnie偶 dokona膰 w ka偶dym oddziale Louis (z wyj膮tkiem Szwajcarii). Tamtejszy personel nie zawsze mo偶e potwierdzi膰, czy dokonano ju偶 p艂atno艣ci za produkt, a tym samym nie mo偶e wystawi膰 noty uznaniowej na produkty dostarczone w drodze wysy艂ki. Personel naszych oddzia艂贸w ch臋tnie przyjmie Twoje produkty i przeka偶e je do dzia艂u spedycji w Hamburgu celem sprawdzenia i ewentualnego wystawienia noty uznaniowej.

Zlecenia naprawy

Je偶eli zakupiony u nas produkt ulegnie uszkodzeniu podczas u偶ytkowania, cz臋sto istnieje mo偶liwo艣膰 przeprowadzenia korzystnej cenowo naprawy w naszej firmie lub u producenta.

Przed wys艂aniem produktu skontaktuj si臋 z nami i opisz krótko uszkodzenia (najlepiej b臋dzie od razu wys艂a膰 nam zdj臋cie poczt膮 elektroniczn膮). B臋dziemy wtedy w stanie wst臋pnie okre艣li膰, czy i w jaki sposób mo偶emy Ci pomóc. Oczywi艣cie przed rozpocz臋ciem naprawy poinformujemy Ci臋 o jej kosztach. Produkty do naprawy prosimy przesy艂a膰 czyste - dzi臋kujemy.

Kontakt

Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Obs艂uga klienta
21027 Hamburg
Tel.: +49 40 734 193 60
E-mail: info@louis.pl

Oczywi艣cie mo偶esz si臋 do nas r贸wnie偶 zwr贸ci膰, korzystaj膮c z zak艂adki Kontakt.

SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar