Historia firmy Louis

Rozwój firmy Louis jest nierozerwalnie zwi膮zany z bezprecedensowym sukcesem motocykla na drodze jego ewolucji od 艣rodka lokomocji i transportu do pojazdu hobbystycznego i sprz臋tu rekreacyjnego.

O firmie Louis - Jubileusz

85 lat Louis鈥

Na przestrzeni dziesi臋cioleci Detlev Louis przekszta艂ci艂 ma艂y warsztat naprawy motocykli w najwi臋ksz膮 europejsk膮 firm臋 z bran偶y odzie偶y i akcesori贸w motocyklowych. Jego g艂臋boka wiara w wielki potencja艂 motocykla pozwoli艂a mu wytrwa膰 na tej drodze. Tak偶e wtedy, gdy innym zdawa艂o si臋, 偶e istniej膮 bardziej op艂acalne lub 艂atwiejsze 艣cie偶ki. Zdolno艣膰 przewidywania, bogactwo pomys艂贸w, ale i wywa偶ony, odpowiedzialny spos贸b dzia艂ania i hanzeatycka solidno艣膰 to tylko niekt贸re filary jego sukcesu.

Nasze przedsi臋biorstwo istnieje od 85 lat. Oznacza to bogat膮 tradycj臋 firmy Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH. Ale aby z ma艂ego hamburskiego warsztatu motocyklowego mog艂o powsta膰 przedsi臋biorstwo handlowe o mi臋dzynarodowym zasi臋gu i lider rynku europejskiego, trzeba by艂o i wci膮偶 potrzeba czego艣 wi臋cej ni偶 tylko tradycji.

Realizujemy strategi臋 zr贸wnowa偶onego rozwoju. Starannie przemy艣lana oferta produkt贸w o niezr贸wnanym stosunku jako艣ci do ceny, m艂oda i nowoczesna organizacja, bardzo wydajne centrum logistyczne oraz dobrze wyszkolony, zaanga偶owany personel to filary naszego sukcesu.


Pocz膮tki i wizje -1938-1949
1938 - 1949 - Pocz膮tki i wizje

Pocz膮tki i wizje

Inicjatorzy, marki i sporty motorowe

Po zawirowaniach zwi膮zanych z kryzysem gospodarki 艣wiatowej motoryzacja w Europie lat 30. powoli, ale niepowstrzymanie si臋 rozwija艂a: ma艂e motocykle sta艂y si臋 dost臋pne dla przeci臋tnego konsumenta. Jedno艣lady prze偶y艂y sw贸j pierwszy rozkwit. Sporty motorowe r贸wnie偶 rzuci艂y sw贸j czar na rzesze obywateli.

W tych czasach w Hamburgu dorasta艂 mi艂o艣nik motocykli, Detlev Louis. Ju偶 jako osiemnastolatek by艂 posiadaczem BMW R51 o pojemno艣ci 500 ccm, na kt贸rym startowa艂 w swoich pierwszych wy艣cigach. Wtedy te偶 pozna艂 Waltera Lohmanna, kt贸ry w 1938 r. w Hamburgu otworzy艂 sklep motocyklowy.

Szyld nad warsztatem Lohmann & Louis

Po zako艅czeniu wojny, przy Rosenstrasse 10 wspólnie prowadzili sklep motocyklowy pod nazw膮 Lohmann & Louis, który Detlev Louis przej膮艂 w 1946 r. jako jedyny w艂a艣ciciel.

Na zdj臋ciu po lewej: sklep Lohmann & Louis przy Rosenstrasse w Hamburgu. Na zdj臋ciu po prawej: Walter Lohmann i Detlev Louis w 1947 r. w Monachium.

Na zdj臋ciu po lewej: sklep Lohmann & Louis przy Rosenstrasse w Hamburgu. Na zdj臋ciu po prawej: Walter Lohmann i Detlev Louis w 1947 r. w Monachium

Cud gospodarczy i ekspansja - 1950-1959
1950-1959 - Cud gospodarczy i ekspansja...

Cud gospodarczy i ekspansja

Pierwszy boom motocyklowy

Po utworzeniu Republiki Federalnej Niemiec cud gospodarczy obdarzy艂 ludzi rosn膮cym dobrobytem. Wiele os贸b mog艂o w ko艅cu spe艂ni膰 swoje marzenie o w艂asnym poje藕dzie, a jedno艣lady prze偶y艂y prawdziwy boom. Detlev Louis swoj膮 niewielk膮 firm膮 trafi艂 w dziesi膮tk臋: kwitnie handel nowymi i u偶ywanymi pojazdami marek Heinkel oraz Adler, podobnie jak import maszyn BSA oraz AJS Matchless.

Marki motocykli
Motocykl kontra samochód: Niewielkie samochody sta艂y si臋 pod koniec lat 50. XX w. dost臋pne dla mas.

Motocykl kontra samoch贸d

Niewielkie samochody sta艂y si臋 pod koniec lat 50. XX w. dost臋pne dla mas.

Pomieszczenia firmy Louis w roku 1955, przy hamburskiej Grindelallee 53

Pomieszczenia firmy

Pomieszczenia firmy Louis w roku 1955, przy hamburskiej Grindelallee 53.

Archiwum: Reklama z lat 50. XX w.

Reklama z lat 50. XX w.

  1. Reklama oleju Castrol
  2. Boom na jedno艣lady dzi臋ki cudowi gospodarczemu: dwusuwowy skuter marki Heinkel
Swinguj膮ce lata sze艣膰dziesi膮te - 1960-1969
1960-1969 Pocz膮tek "swinguj膮cych lat sze艣膰dziesi膮tych" jest dla bran偶y motocyklowej trudny

Swinguj膮ce lata sze艣膰dziesi膮te

Ci臋偶kie czasy dla bran偶y motocyklowej

Samoch贸d wypiera motocykl z pozycji pojazdu silnikowego dla mas, wielu producent贸w motocykli musi si臋 dostosowa膰 do tej sytuacji. Niekt贸rzy produkuj膮 jeszcze tylko skutery o pojemno艣ci 50 centymetr贸w albo te偶 zwracaj膮 si臋 ku zupe艂nie innym bran偶om. Inni na zawsze zamykaj膮 podwoje. Detlev Louis za pomoc膮 w艂a艣ciwych produkt贸w z powodzeniem przeprowadza swoj膮 firm臋 przez "chude lata".


1961
Detlev Louis w 1961 r. z synem Stephanem przed sklepem przy Rentzelstrasse 7

Detlev Louis w 1961 r. z synem Stephanem przed sklepem przy Rentzelstrasse 7

Rentzelstrasse 7

Od lat sze艣膰dziesi膮tych a偶 po pocz膮tek siedemdziesi膮tych, wszyscy japo艅scy producenci motocykli byli reprezentowani przez niemieckich importer贸w.


1968
Pierwszy katalog Louis ukaza艂 si臋 w roku 1968 i od razu liczy艂 40 stron

Pierwszy katalog Louis ukaza艂 si臋 w roku 1968 i od razu liczy艂 40 stron

Pierwszy katalog Louis

Detlev Louis szybko reaguje na znaki czasu: w 1964 roku publikuje pierwszy katalog wysy艂kowy i obs艂uguje rosn膮c膮 rzesz臋 klient贸w za po艣rednictwem poczty.


1969
Detlev Louis importuje pierwsze motocykle Kawasaki

Detlev Louis nadal wierzy w motocykl

I ju偶 pod koniec dekady okazuje si臋, 偶e jego optymizm by艂 uzasadniony: pod wp艂ywem m.in. rock'n'rolla, beatu i ruchu hippisowskiego m艂odzie偶 na nowo odkrywa motocykl. Japo艅scy producenci dostarczaj膮 odpowiednie maszyny: nowoczesne, szybkie i niezawodne.

Detlev Louis importuje pierwsze motocykle Kawasaki

W mi臋dzyczasie firma Louis importuje angielsk膮 odzie偶 Barbour i MKS, a w 1969 roku przejmuje ca艂o艣膰 importu motocykli Kawasaki.

* M艂odzie偶 odkrywa motocykl na nowo 鈥 Motocykl przestaje by膰 艣rodkiem transportu, teraz jest wolno艣ci膮 na dw贸ch ko艂ach.



1970-1979 Rozpoczynaj膮 si臋 z艂ote lata bran偶y motocyklowej

Rozpoczynaj膮 si臋 z艂ote lata bran偶y motocyklowej

Pracownicy w liczbach

W roku 1970 firma zatrudnia 10 pracownik贸w, do firmy do艂膮cz膮 G眉nther Albrecht, kt贸ry w 1977 wejdzie w sk艂ad zarz膮du. W tym samym roku firma przenosi si臋 do wi臋kszych pomieszcze艅 przy hamburskiej S眉derstrasse 129. Warsztat, dzia艂 sprzeda偶y, magazyny cz臋艣ci zamiennych i wysy艂kowy maj膮 swoje siedziby w trzypi臋trowym budynku. Przedsi臋biorstwo zmienia te偶 form臋 prawn膮 na sp贸艂k臋 z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮.

Dzi艣 Louis zatrudnia w Niemczech, Austrii i Szwajcarii ponad 1800 osób, z czego ponad 160 to praktykanci

Dzi艣 Louis zatrudnia w Niemczech, Austrii i Szwajcarii ponad 1900 os贸b, z czego ponad 160 to praktykanci.

Rentzelstrasse 7 w roku 1972, od kilku lat najwi臋ksza firma motocyklowa w Niemczech

Rentzelstrasse 7 w roku 1972, od kilku lat najwi臋ksza firma motocyklowa w Niemczech


1972

Wolny czas i styl 偶ycia

Pocz膮tek nowej dekady jest barwny i optymistyczny. Rosn膮ce dochody skutkuj膮 wy偶szym popytem na dobra konsumpcyjne, a pop-artowe, wyluzowane czasy sprzyjaj膮 wszelkiego rodzaju nowinkom technicznym. Rozpoczynaj膮 si臋 z艂ote lata bran偶y motocyklowej. Motocykl jako sprz臋t rekreacyjny staje si臋 g艂贸wnym trendem i symbolem zabawowego stylu 偶ycia.

Rozpoczynaj膮 si臋 z艂ote lata bran偶y motocyklowej

Jako niemiecki importer Kawasaki, Detlev Louis ma zaszczyt zaprezentowania 艣wiatu modelu 900 Z1 podczas wystawy motocykli IFMA w 1972 r.

艢wiatowa premiera Kawasaki 900 Z1 podczas wystawy IFMA 1972. Na zdj臋ciu po prawej: Detlev Louis oraz Günther Albrecht

艢wiatowa premiera Kawasaki 900 Z1 podczas wystawy IFMA 1972. Na zdj臋ciu po prawej: Detlev Louis oraz Günther Albrecht

Japo艅scy producenci zdobywaj膮 rynki

Czterech japo艅skich producent贸w: Honda, Kawasaki, Yamaha oraz Suzuki zdobywaj膮 rynki i tory wy艣cigowe ca艂ego 艣wiata.

Kawasaki 900 Z1 - od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,2 sekundy

Kawasaki 900 Z1 - od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,2 sekundy

W 1972 roku Kawasaki by艂o niekwestionowanym liderem rynku: now膮 najja艣niejsz膮 gwiazd膮 na motocyklowym niebie jest 900 Z1. Od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,2 sekundy - Z1-900 na d艂ugo pozostanie "najszybszym motocyklem seryjnym 艣wiata".

T艂ok na stoisku wystawowym Louis podczas IFMA 1972

T艂ok na stoisku wystawowym Louis podczas IFMA 1972

50 lat Kawasaki w Niemczech - Kawasaki Z900 RS CAFE

Dzia艂alno艣膰 importowa w zakresie odzie偶y i wyposa偶enia

Wraz ze wzrostem sprzeda偶y motocykli r贸s艂 te偶 popyt na odzie偶 i wyposa偶enie. R贸wnie偶 w tym obszarze Detlev Louis rozpocz膮艂 dzia艂alno艣膰 importow膮.

1967 - Kontrakt z Kawasaki; 1969 - Wy艂膮czny importer; 1972 - 艢wiatowa premiera podczas IFMA; 1996 - Zako艅czenie dzia艂alno艣ci zwi膮zanej z samochodami; 1990 do dzisiaj - Dzia艂alno艣膰 importowa w zakresie odzie偶y i wyposa偶enia

Mapa 艣wiata

Louis wy艂膮cznym importerem Kawasaki

Podczas poszukiwa艅 w艂asnego dystrybutora na terytorium Niemiec, trzyosobowa delegacja odwiedza pod koniec 1967 roku jednego z najwi臋kszych sprzedawc贸w motocykli: Detleva Louisa.

Trzyosobowa delegacja Kawasaki z wizyt膮 u Detleva Louisa

Trzyosobowa delegacja Kawasaki z wizyt膮 u Detleva Louisa

Ka偶dy oddzia艂 to prze偶ycie - 1980 - 1989
1980-1989 - Zakupy w Louis. Szybko, fachowo, przyja藕nie - i zawsze niezapomniane wra偶enia
Od roku 1985 sklep o powierzchni 2400 m虏, zlokalizowany przy hamburskiej Süderstrasse 83 pozostaje najwi臋kszym z oddzia艂ów firmy Louis

Od roku 1985 sklep o powierzchni 2400 m虏, zlokalizowany przy hamburskiej Süderstrasse 83 pozostaje najwi臋kszym z oddzia艂ów firmy Louis

Zakupy w Louis

Szybko, fachowo, przyja藕nie - i zawsze niezapomniane wra偶enia

S眉derstrasse 83

Katalog wysy艂kowy rozr贸s艂 si臋 w mi臋dzyczasie do 357 stron. Realizacja wysy艂ek i dzia艂alno艣膰 filii wymaga艂a zwi臋kszonych nak艂ad贸w logistycznych. Dlatego w 1985 r. hamburski sklep przeniesiono na S眉derstrasse 83. Przestronny, dwupi臋trowy sklep motocyklowy, prowadz膮cy na 2400 m虏 sprzeda偶 odzie偶y, wyposa偶enia i pojazd贸w jest sensacj膮 i staje si臋 mekk膮 motorowych fachowc贸w z ca艂ej Europy. Rozpoczynaj膮 si臋 tak偶e zakrojone na szerok膮 skal臋 kampanie reklamowe, wykorzystuj膮ce wk艂adki do czasopism fachowych - i ko艅cz膮 si臋 sukcesem. Liczba wysy艂ek ro艣nie, codziennie firm臋 opuszcza ponad 400 paczek.

Ponad 85 oddzia艂 w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Holandii.

Sklepy i logistyka

Nic nie zak艂贸ca tryumfalnego pochodu motocykla. Podobnie rozwija si臋 dzia艂alno艣膰 firmy Louis w obszarze odzie偶y i wyposa偶enia. Aby by膰 bli偶ej klienta, w 1981 r. Louis otwiera w Hanowerze pierwszy oddzia艂 poza Hamburgiem. Pod koniec dekady liczba ta si臋ga 18 w ca艂ych Niemczech.

Wielkie plany i nowe media - 1990-1999
1990-1999 - Wielkie plany i nowe media

W 1990 r. Louis drukuje swój katalog wysy艂kowy w nak艂adzie 120 000 egzemplarzy. Kilka lat pó藕niej liczba ta przekracza milion. Tak偶e zakres i tre艣膰 rozszerzaj膮 si臋 adekwatnie do rozwoju firmy.

Wielkie plany i nowe media

Magazyn centralny i administracja

Rosn膮ca liczba nowych oddzia艂贸w i stale rozwijaj膮ca si臋 paleta produkt贸w sprawi艂a, 偶e w 1989 roku zasadnicza reorientacja sta艂a si臋 konieczno艣ci膮. Po raz pierwszy w bran偶y motocyklowej postawiono na automatyzacj臋 i technologi臋 transportu bliskiego - powsta艂o najnowocze艣niejsze w Europie centrum logistyczne, wyspecjalizowane w akcesoriach i odzie偶y motocyklowej.

1991

Prac臋 rozpoczyna pierwsza cz臋艣膰 kompleksu o powierzchni biurowej licz膮cej 1000 m虏 oraz 5800 m虏 przeznaczonych dla logistyki (G1), (G2), (G3).

1994 - 1998 - 2007

Do eksploatacji oddawane s膮 kolejne cz臋艣ci kompleksu (G4), (G5).

2010

Najwi臋kszym dot膮d przedsi臋wzi臋ciem budowlanym jest budowa magazynu wysokiego sk艂adowania palet o powierzchni 10 000 m虏, czyli (G6).

2015

Ostatnim jak dot膮d etapem ekspansji jest zakup s膮siedniego kompleksu biurowo-magazynowego (G7). Tym samym firma Louis dysponuje powierzchni膮 ponad 50 000 m虏, przeznaczon膮 na administracj臋, logistyk臋 oraz FunShop Allerm枚he.

Wysy艂ka i logistyka

Codziennie do 450 europalet towarów oraz 7000 zamówie艅 wysy艂kowych

Codziennie do firmy Louis przyje偶d偶a wiele transportów z produktami z ca艂ego 艣wiata. Od portu firm臋 dzieli 20 minut jazdy. Codziennie wyje偶d偶a st膮d do 450 europalet produktów dostarczanych do oddzia艂ów. Dodatkowo magazyn centralny firmy Louis codziennie opuszcza do 7000 zamówie艅 wysy艂kowych. Aby podo艂a膰 ogromnemu obrotowi towarowemu, firma Louis zainwestowa艂a w najnowocze艣niejsz膮 technologi臋 transportu bliskiego.
Ten decyduj膮cy krok pozwala firmie Louis na wysy艂k臋 ka偶dego wp艂ywaj膮cego zamówienia w ci膮gu 24 godzin. Zamówione produkty docieraj膮 tym samym do klientów z regu艂y w ci膮gu zaledwie 2 dni roboczych po z艂o偶eniu zamówienia, wliczaj膮c w to czas transportu - cz臋sto nawet nast臋pnego dnia! Dostawy do oddzia艂ów realizowane s膮 w godzinach nocnych, co zapewnia najwy偶sz膮 mo偶liw膮 dost臋pno艣膰 produktów na miejscu. Tak wysoki standard firma Louis utrzymuje od po艂owy 1992 roku - czyli od ponad 20 lat.

Ponad 50 000 m虏 powierzchni. 400 pracowników. Magazyn centralny i administracja

Ponad 50 000 m虏 powierzchni. 400 pracownik贸w. Magazyn centralny i administracja 


1997
W 1997 r. Louis zdobywa w Niemczech pozycj臋 lidera w handlu wyposa偶eniem motocyklowym i zostawia konkurencj臋 daleko w tyle - i po dzi艣 dzie艅 z sukcesem utrzymuje swoj膮 "pole position".

Louis liderem rynku

Rozw贸j na ponownie zjednoczonym rynku motocyklowym Niemiec trwa. Gwa艂townie rozwija si臋 sprzeda偶 w oddzia艂ach oraz wysy艂kowa. Dzia艂alno艣膰 zwi膮zana z odzie偶膮 i wyposa偶eniem dawno prze艣cign臋艂a sprzeda偶 motocykli. W zwi膮zku z tym w 1996 r. Louis zaprzestaje dzia艂alno艣ci zwi膮zanej z pojazdami.

W 1997 r. dzia艂a膰 zaczyna sklep internetowy Louis i natychmiast staje si臋 najcz臋艣ciej odwiedzan膮 motocyklowa stron膮 internetow膮 w Niemczech.

Sklep internetowy

W 1997 r. dzia艂a膰 zaczyna sklep internetowy Louis i natychmiast staje si臋 najcz臋艣ciej odwiedzan膮 motocyklowa stron膮 internetow膮 w Niemczech.

Louis-GIGAStore w Berlinie

W 1998 r. Louis GIGAStore w Berlinie wyznacza nowy standard

Zmiany dotycz膮 r贸wnie偶 handlu w oddzia艂ach. W 1998 r. nowy Louis GIGAStore w Berlinie wyznacza standardy - na powierzchni 1700 m虏 dla odwiedzaj膮cych otwiera swoje podwoje "艣wiat motocyklowych dozna艅". W ca艂ych Niemczech wiele oddzia艂贸w Louis przekszta艂conych zostaje w wi臋ksze, obszerniejsze, unowocze艣nione "MEGASHOPS" i "GIGAstores". W 1997 r. pracuje 47 oddzia艂贸w Louis.

Kompetencje, obs艂uga, Europa - 2000-2017

Kompetencje, obs艂uga, Europa

XXI w. przynosi koniec ci膮g艂ego rozwoju bran偶y motocyklowej. Ba艅ka internetowa oraz kryzys finansowy odciskaj膮 sw贸j 艣lad. Ale Louis nadal si臋 rozwija - tak偶e dzi臋ki temu, 偶e firma podejmuje w艂a艣ciwe kroki dotycz膮ce przysz艂o艣ci.


2002
Pracownik Louis przed oddzia艂em

Kompetencje i kwalifikacje do obs艂ugi klienta

W 2002 roku w Hamburgu powstaje Akademia Louis, w owym czasie wyj膮tkowa plac贸wka edukacyjna kszta艂c膮ca personel. Tutaj personel ze wszystkich oddzia艂贸w spotyka si臋, wymienia do艣wiadczeniami, poznaje nowe produkty i zdobywa wiedz臋 techniczn膮. Ale przede wszystkim uczy si臋, jak by膰 doradc膮 zachwycaj膮cym klient贸w kompetencj膮 i pasj膮.


2010
Proste. Szybko. Informuj膮ce. Za pomoc膮 kilku klikni臋膰 do sukcesu!

Mi臋dzynarodowy sklep internetowy

Louis intensyfikuje swoj膮 aktywno艣膰 na terenie Europy. Wa偶nym narz臋dziem jest tu sklep internetowy. Przejrzyste opisy produkt贸w uzupe艂nione licznymi zdj臋ciami, cz臋sto r贸wnie偶 z animacj膮 3D, filmowe prezentacje produkt贸w, najbardziej aktualne oferty, sklepy firmowe z "look and feel鈥 danej marki oraz oczywi艣cie kr贸tki czas 艂adowania stron uprzyjemniaj膮 klientom wizyt臋 na stronach sklepu.

Pocz膮wszy od lata 2010 r. sklep internetowy jest dost臋pny r贸wnie偶 w j臋zyku angielskim. Ale to dopiero pocz膮tek...

Sklep internetowy Louis

Sklep internetowy

Ponad 55 000 produkt贸w.

Przewodnik po kaskach Louis

Przewodnik po kaskach

Pomoc w doborze odpowiedniego kasku motocyklowego.

Baza danych motocykli Louis

Baza danych motocykli

Dane techniczne ponad 3700 pojazd贸w - bezp艂atny dost臋p!

Sklepy firmowe Louis

Sklepy firmowe

Wyszukiwanie produkt贸w konkretnych marek.

Dokumentacje Louis

Dokumentacje

W sklepie internetowym do dyspozycji pozostaje ponad 50 000 dokument贸w.


2014

Ponowne otwarcie sklepu internetowego Louis

W roku 2014 sklep internetowy Louis poddano gruntownej modernizacji. Ma teraz nowe opcje wyszukiwania i filtrowania, jest jeszcze bardziej przejrzysty, szybszy i przede wszystkim przystosowany do przegl膮dania na smartfonach. Nic ju偶 nie ogranicza naszych klient贸w podczas zakup贸w.

脺ber 30 Mio. Besucher im Jahr! 脺ber 40.000 Produkte. 7 Sprachen. 11 L盲ndershops.
Wzrost mimo pandemii 鈥 2020 鈥 obecnie 
2002

Pomimo pandemii firma w dalszym ci膮gu si臋 rozwija

Kiedy na pocz膮tku 2020 roku w Azji rozpoczyna si臋 pandemia nowego koronawirusa, w Louis w艂膮czaj膮 si臋 pierwsze sygna艂y ostrzegawcze. Zapasy s膮 uzupe艂niane tak szybko, jak to mo偶liwe, aby przygotowa膰 si臋 na ewentualne braki w dostawach. Dzi臋ki temu firma Louis, pomimo czasowo zamkni臋tych oddzia艂贸w, przechodzi przez dwa lata pandemii bez uszczerbku i nie trac膮c 偶adnych pracownik贸w. Szcz臋艣cie w nieszcz臋艣ciu: Poniewa偶 wyjazdy wakacyjne staj膮 si臋 niemo偶liwe, wielu klient贸w inwestuje w motocyklowe hobby. Nowa mo偶liwo艣膰 prowadzenia 125-tki dla os贸b posiadaj膮cych prawo jazdy na samoch贸d r贸wnie偶 zapewnia marce Louis wielu nowych klient贸w.

Pandemia powoduje gwa艂towny rozw贸j sprzeda偶y wysy艂kowych. W ci膮gu dw贸ch lat firmie Louis udaje si臋 znacznie zwi臋kszy膰 swoje mo偶liwo艣ci logistyczne. Mimo to sklepy stacjonarne pozostaj膮 najwa偶niejszym filarem firmy. Cztery nowe lokalizacje i cztery przeprowadzki do wi臋kszych lokali potwierdzaj膮 rozw贸j sprzeda偶y stacjonarnej.

Aby organizacja nad膮偶a艂a za rozwojem i nowymi formami pracy zdalnej przeorganizowano wiele proces贸w pracy w administracji i logistyce oraz wdro偶ono nowe systemy oprogramowania.

Sklep internetowy jest teraz prowadzony tak偶e w j臋zyku polskim i du艅skim. Planowane s膮 kolejne sklepy w innych j臋zykach.

Zarz膮d - od 1938 r. do dzisiaj

Detlev Louis 鈥撀燴a艂o偶yciel przedsi臋biorstwa 1938 - 2012

Detlev Louis
Za艂o偶yciel przedsi臋biorstwa
1938 - 2012

G眉nther Albrecht 鈥撀燚yrektor zarz膮dzaj膮cy 1977 - 2010

G眉nther Albrecht
Dyrektor zarz膮dzaj膮cy
1977 - 2010

Stephan Louis 鈥撀燚yrektor zarz膮dzaj膮cy 1982 - 2010

Stephan Louis
Dyrektor zarz膮dzaj膮cy
1982 - 2010

Nico Frey 鈥撀燚yrektor zarz膮dzaj膮cy 2010 do dzisiaj

Nico Frey
Dyrektor zarz膮dzaj膮cy
2010 do dzisiaj

Joachim Grube-Nagel 鈥撀燚yrektor zarz膮dzaj膮cy 2010 do dzisiaj

Joachim Grube-Nagel
Dyrektor zarz膮dzaj膮cy
2010 do dzisiaj

Od lewej: Nico Frey, Warren Buffett, Joachim Grube-Nagel oraz Ted Weschler

Od lewej: Nico Frey, Warren Buffett, Joachim Grube-Nagel oraz Ted Weschler

Bezpieczna przysz艂o艣膰

Aby zagwarantowa膰 przysz艂o艣膰 przedsi臋biorstwa, Ute Louis, wdowa po jego za艂o偶ycielu, postanawia powierzy膰 dzie艂o jego 偶ycia Warrenowi Buffettowi. Ciesz膮cy si臋 uznaniem inwestor ceniony jest na ca艂ym 艣wiecie za jego d艂ugoterminowe my艣lenie i dzia艂ania. W 2015 r. sp贸艂ka holdingowa Buffetta, Berkshire Hathaway, przejmuje sp贸艂k臋 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH. R贸wnie偶 pod rz膮dami nowego w艂a艣ciciela Louis pozostaje samodzielnym przedsi臋biorstwem z Dyrektorami zarz膮dzaj膮cymi, kt贸rymi s膮 Nico Frey oraz Joachim Grube-Nagel.


SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar