Gel-Bateria
YTX20L-BS 12V/18AH 270A
Ważne informacje
Gel-Bateria YTX20L-BS 12V/18AH 270A
są idealnym wyborem dla każdego motocyklisty. Innowacyjna koncepcja akumulatorów rozruchowych Louis Parts GEL imponuje niezawodną wydajnością rozruchu i niskim samorozładowaniem.
A wszystko to w atrakcyjnej cenie. Wybierz akumulatory rozruchowe Louis Parts GEL - inteligentną alternatywę dla konwencjonalnych akumulatorów rozruchowych.
- płyn akumulatorowy jest związany w substancji żelowej
- obudowa jest hermetycznie zamknięta i szczelna, dzięki czemu można ją zainstalować w dowolnej pozycji
- oferuje doskonałą wydajność rozruchu w porównaniu z konwencjonalnymi akumulatorami rozruchowymi
- Minimalne samorozładowanie
- Bardzo długa żywotność
Dostawa obejmuje:
1 x akumulator rozruchowy Louis Parts GEL wraz ze śrubami, nakrętkami w razie potrzeby i szczegółową instrukcją obsługi
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi instrukcjami, co zaoszczędzi kłopotów z uruchomieniem roweru i innych nieprzyjemności w późniejszym czasie: Jeśli nie możesz od razu znaleźć odpowiedniego akumulatora Louis Parts GEL do swojego pojazdu, poszukaj w sekcji „mój rower” lub we wszystkich wariantach. Zasadniczo prawidłowy typ akumulatora dla motocykla jest określony fabrycznie - więc jeśli nie masz pewności, zwykle wystarczy rzut oka na dziennik lub nazwę starego akumulatora.
W CELACH INFORMACYJNYCH:
Bezobsługowe akumulatory żelowe są całkowicie szczelne. Chociaż akumulatory tego typu są również dostarczane wstępnie naładowane, muszą być w pełni naładowane przed instalacją, przy czym można używać tylko specjalnych ładowarek odpowiednich do akumulatorów żelowych.
WAŻNA UWAGA:
Przed montażem należy sprawdzić, czy akumulator pasuje do pojazdu (wymiary), czy zaciski znajdują się we właściwej pozycji oraz czy napięcie (V) i pojemność (Ah) są prawidłowe. Należy uważnie przeczytać ulotkę dołączoną do opakowania i zawarte w niej instrukcje dotyczące bezpieczeństwa.
DOBRZE WIEDZIEĆ:
Akumulatory Louis Parts GEL mogą wytrzymać napięcie ładowania alternatora do 14,35 V w pojeździe i dlatego często, ale nie zawsze, mogą być używane jako zamiennik akumulatorów standardowych lub z mikropolarem. Najlepiej jest użyć woltomierza w pojeździe, aby sprawdzić, ile woltów regulator napięcia / alternator dostarcza do akumulatora podczas przyspieszania na biegu jałowym. Staraliśmy się nie umieszczać w bazie danych rowerów żadnych akumulatorów GEL dla pojazdów, których napięcie wyjściowe przekracza wartość graniczną 14,35 V.
Więcej informacji można znaleźć w naszej sekcji dokumentów.
Lista pasujących motocykli
-
Harley-Davidson CVO Screamin' Eagle Dyna (110 cui) (FXDSE/2)
-
Harley-Davidson FAT BOY/FAT BOY SPECIAL (FLSTFB)(EURO 4) (FLSTF/17)
-
Harley-Davidson FX 1200 SUPER GLIDE/LOW RIDER/FAT BOB (FX-74)
-
Harley-Davidson HERITAGE SOFTAIL CLASSIC (EURO 4) (FLSTC/17)
-
Harley-Davidson Heritage Softail Classic (117 cui) (FLHC/25)
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?