Układ wydechowy GP Black z EG-BE
Układ wydechowy GP Black z EG-BE
MIVV

Układ wydechowy GP Black z EG-BE

S/O 1-1, SH125/150, 02-12

Art. No. 60412302
|

94 Opinie

Ważne informacje

Jeżeli oryginalny katalizator jest zamontowany, należy go wymontować!

Znajdź swój motocykl:
SCD 2 823,38 zł 2
1 441,32 zł 1
Opis

Układ wydechowy GP Black z EG-BE S/O 1-1, SH125/150, 02-12

W trakcie mistrzostw MotoGP można je zobaczyć i usłyszeć od dawna: układy wydechowe o zredukowanych wymiarach i wyglądzie o wyścigowym charakterze! Aby umożliwić ich stosowanie na szosach, włoski producent wydechów MIVV zaprojektował tłumik końcowy GP BLACK STEEL. W kwestii uwalniania mocy układ ten korzysta z technologii pochodzącej ze świata MotoGP. Ale mimo to tłumik ten spełnia wymagania przepisów WE.

Jego niezrównane brzmienie oraz niepowtarzalny wygląd powodują, że serce każdego motocyklisty zaczyna bić szybciej. Tłumik MIVV GP BLACK STEEL jest wyposażony w satynowany na czarno korpus ze stali szlachetnej. Aby uzyskać ten efekt, zastosowano specjalną metodę galwanotechniczną. Obejma mocująca - też ze stali szlachetnej - zapewnia stabilne połączenie wydechu z motocyklem.

Układy są wyposażone w nitowany pochłaniacz dB i razem z nim mają homologację typu WE.

Dodatkowe informacje dotyczące prawa homologacyjnego oraz pielęgnacji produktu: patrz "Dokumenty".

Wskazówki:

  • S/O: system typu slip-on - tłumik końcowy jest dostarczany razem z rurą adaptera do kolektora
  • B/O: system typu bolt-on - tłumik końcowy jest przykręcany do kołnierza oryginalnego kolektora
  • K/A: kompletny układ wydechowy - kompletny układ wydechowy składający się z układu kolektora z tłumikiem końcowym

(*): oryginalny katalizator zostaje zachowany (w przypadku wszystkich pozostałych pojazdów oryginalny katalizator należy wymontować)
(U): underseat - układ wydechowy jest układany pod kanapą motocyklową
(L): low-down - układ wydechowy jest układany nisko
(H): high-up - układ wydechowy jest układany wysoko
(K): zakres dostawy obejmuje rurę łączącą wraz z katalizatorem
(3): podczas montażu należy zmodyfikować oryginalny kolektor, ponieważ stanowi on całość z oryginalnym wydechem
(5): zakres dostawy obejmuje rurę pośrednią kolektora
(7): zakres dostawy obejmuje uchwyt tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazów
(8): montaż wymaga zdemontowania podnóżków pasażera
(10): zakres dostawy obejmuje rurę łączącą w kształcie litery S wraz z katalizatorem
(11): wydech nie pasuje w kombinacji z kuframi bocznymi

  • W przypadku modeli ZX-10R od rocznika 2011 brak jest zainstalowanego db killera (nie jest konieczny ze względu na oryginalny tłumik wstępny Kawasaki)

Lista pasujących motocykli

Dokumenty
Opinie (94)
Wszystkie warianty
Masz pytania?

Chcesz zadać jakieś ogólne pytanie? Masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia? Chcesz nam przekazać słowa krytyki? A może po prostu chcesz się z nami podzielić swoją opinią? Skontaktuj się z nami.

Dane osobowe

Mam pytanie…

Wybierz wariant

Wybierz opcję kontaktu

Wybierz wariant

Wprowadzony przedział czasowy jest nieprawidłowy. Prosimy o skorygowanie przedziału czasowego.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

+500 marki
2-letnie prawo do zwrotu
Szybka dostawa
Zwrot gratis
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar