Układ wydechowy GP Black z EG-BE
S/O 1-1, SH125/150, 02-12
Ważne informacje
Jeżeli oryginalny katalizator jest zamontowany, należy go wymontować!
Układ wydechowy GP Black z EG-BE S/O 1-1, SH125/150, 02-12
W trakcie mistrzostw MotoGP można je zobaczyć i usłyszeć od dawna: układy wydechowe o zredukowanych wymiarach i wyglądzie o wyścigowym charakterze! Aby umożliwić ich stosowanie na szosach, włoski producent wydechów MIVV zaprojektował tłumik końcowy GP BLACK STEEL. W kwestii uwalniania mocy układ ten korzysta z technologii pochodzącej ze świata MotoGP. Ale mimo to tłumik ten spełnia wymagania przepisów WE.
Jego niezrównane brzmienie oraz niepowtarzalny wygląd powodują, że serce każdego motocyklisty zaczyna bić szybciej. Tłumik MIVV GP BLACK STEEL jest wyposażony w satynowany na czarno korpus ze stali szlachetnej. Aby uzyskać ten efekt, zastosowano specjalną metodę galwanotechniczną. Obejma mocująca - też ze stali szlachetnej - zapewnia stabilne połączenie wydechu z motocyklem.
Układy są wyposażone w nitowany pochłaniacz dB i razem z nim mają homologację typu WE.
Dodatkowe informacje dotyczące prawa homologacyjnego oraz pielęgnacji produktu: patrz "Dokumenty".
Wskazówki:
- S/O: system typu slip-on - tłumik końcowy jest dostarczany razem z rurą adaptera do kolektora
- B/O: system typu bolt-on - tłumik końcowy jest przykręcany do kołnierza oryginalnego kolektora
- K/A: kompletny układ wydechowy - kompletny układ wydechowy składający się z układu kolektora z tłumikiem końcowym
(*): oryginalny katalizator zostaje zachowany (w przypadku wszystkich pozostałych pojazdów oryginalny katalizator należy wymontować)
(U): underseat - układ wydechowy jest układany pod kanapą motocyklową
(L): low-down - układ wydechowy jest układany nisko
(H): high-up - układ wydechowy jest układany wysoko
(K): zakres dostawy obejmuje rurę łączącą wraz z katalizatorem
(3): podczas montażu należy zmodyfikować oryginalny kolektor, ponieważ stanowi on całość z oryginalnym wydechem
(5): zakres dostawy obejmuje rurę pośrednią kolektora
(7): zakres dostawy obejmuje uchwyt tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazów
(8): montaż wymaga zdemontowania podnóżków pasażera
(10): zakres dostawy obejmuje rurę łączącą w kształcie litery S wraz z katalizatorem
(11): wydech nie pasuje w kombinacji z kuframi bocznymi
- W przypadku modeli ZX-10R od rocznika 2011 brak jest zainstalowanego db killera (nie jest konieczny ze względu na oryginalny tłumik wstępny Kawasaki)
Lista pasujących motocykli
Każdy, kto chce produkować układy wydechowe stosowane w produkcji seryjnej Ducati, musi dysponować odpowiednią wiedzą i spełniać najwyższe wymagania jakościowe. MIVV to robi. Ale na szczęście nie tylko to: Włosi wykorzystują swoje nagromadzone doświadczenie także do produkcji systemów doposażeniowych do wielu modeli motocykli. W grę wchodzi przy tym nie tylko kompetencja techniczna i najlepsze materiały, ale także typowo włoski design. Krótko mówiąc: części nie tylko dobrze brzmią, ale i świetnie wyglądają.
Ustawodawca ustanowił ten znak homologacji samodzielnym dowodem legalności, tzn. homologacja nie wymaga formy pisemnej ani wpisania do dokumentów przez stację kontroli TÜV. Podczas montażu należy natomiast zawsze przestrzegać obowiązujących przepisów StVZO (niemieckiego prawa o ruchu drogowym).
W przypadku kontroli drogowej lub wizyty na stacji kontroli TÜV właściciel pojazdu spełnia swój obowiązek przedstawienia dowodu homologacji poprzez okazanie znaku homologacji. Następnie osoba dokonująca kontroli może sprawdzić znak homologacji za pośrednictwem KBA (Federalnego Urzędu ds. Ruchu Drogowego) we Flensburg, który oferuje weryfikację wszystkich znaków.
Samo "stal szlachetna" niekoniecznie oznacza stal nierdzewną - do grupy stali szlachetnych zalicza się także stal konstrukcyjną, stal łożyskową, stal szybkotnącą i stal narzędziową o zasadniczo innych właściwościach użytkowych.
PIELĘGNACJA I KONSERWACJA:
Podobnie jak wszystkie inne materiały, stal szlachetną należy regularnie czyścić. Aby produkt długo zachował swoją wartość, należy poddawać go odpowiedniej, regularnej pielęgnacji, zwłaszcza po jeździe w słonym powietrzu (w okolicach wybrzeża).
W narożnikach, na krawędziach i złączach śrubowych łatwo gromadzi się woda, która może prowadzić do korozji. Miejsca te należy więc starannie czyścić, w razie potrzeby odkręcając dodatkowo śruby.
Nie pozwalaj, aby zardzewiałe elementy stalowe dotykały stali szlachetnej. Może to powodować "przechodzenie" rdzy z jednej stali na drugą.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?