Zwrot i reklamacja

Der Postbote

Zwrot

Zakupy bez ryzyka: jeśli zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, w Louis możesz je łatwo odesłać, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Aby umożliwić nam opłacenie kosztów przesyłki zwrotnej, prosimy o utworzenie etykiety zwrotnej w portalu zwrotów DHL. Naklej etykietę na paczkę i oddaj ją na poczcie.

Zwrot w oddziale
Zwrot

Zwrotu produktów zamówionych w sprzedaży wysyłkowej można również dokonać w każdym oddziale Louis (z wyjątkiem Wallisellen/Zurych). Tamtejszy personel nie zawsze może potwierdzić, czy dokonano już płatności za produkt, a tym samym nie może wystawić noty uznaniowej na produkty dostarczone w drodze wysyłki. Personel naszych oddziałów chętnie przyjmie Twoje produkty i przekaże je do działu spedycji w Hamburgu celem sprawdzenia i ewentualnego wystawienia noty uznaniowej.

Dobrowolne dwuletnie prawo do zwrotu
Banknoty i monety euro

Oprócz ustawowego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni (patrz OWH), w przypadku wielu produktów dobrowolnie oferujemy Ci dwuletnie prawo zwrotu. Produkt, który nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz zwrócić bez względu na powód w ciągu 2 lat, a my bezzwłocznie zwrócimy Ci równowartość ceny zakupu. Jedyny warunek: produkt musi być nieużywany - a więc nowy i nieuszkodzony. Jeżeli aktualna cena produktu będzie niższa, zwrócimy Ci tę niższą kwotę.

Produkt wraz z dowodem zakupu prześlij do nas w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, zabezpieczając go przed uszkodzeniem podczas transportu.

Z prawa do dobrowolnego prawa do zwrotu wyłączone są: książki, czasopisma, mapy, nośniki obrazu i dźwięku oraz środki spożywcze.

Pozostałe kraje

Prosimy o wystarczające ofrankowanie/opłacenie swojej przesyłki zwrotnej. Przyjmujemy wyłącznie opłacone przesyłki.

Nasz adres to:
Detlev Louis 
Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Warenretoure
21027 Hamburg
NIEMCY


Reklamacja

Dostarczyliśmy Ci niewłaściwy albo nawet uszkodzony produkt? Tu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące Twojej reklamacji.

Louis starannie kontroluje wszystkie produkty przed ich wysyłką. Pomimo to może się zdarzyć, że otrzymasz niewłaściwy albo wadliwy produkt. Oczywiście możesz zwrócić lub reklamować taki produkt. Nie ma znaczenia, czy został on zakupiony w oddziale Louis lub w sprzedaży wysyłkowej.

Reklamacje produktów zakupionych w sprzedaży wysyłkowej

W celu szybkiego przetworzenia Twojej reklamacji potrzebujemy przedmiotowego produktu oraz dowodu jego zakupu (lub kopii tego dowodu). Optymalny sposób postępowania podczas zwrotu produktu opisaliśmy tutaj: Zwrot.

Uszkodzenia transportowe

Każdą przesyłkę należy skontrolować jeszcze w obecności osoby doręczającej pod kątem ewentualnych uszkodzeń/manipulacji. Jeżeli paczka jest uszkodzona lub w wyraźny sposób oklejona taśmą firmy transportowej, należy natychmiast złożyć reklamację u przewoźnika i odebrać od niego pisemne potwierdzenie jej złożenia. W przypadku wątpliwości należy odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować z nami. Nowa przesyłka wyruszy do Ciebie najszybciej, jak będzie to możliwe.

Reklamacja w oddziale

W celu szybkiego przetworzenia Twojej reklamacji potrzebujemy przedmiotowego produktu oraz dowodu jego zakupu (lub kopii tego dowodu). Zwrotu produktów zamówionych w sprzedaży wysyłkowej można również dokonać w każdym oddziale Louis (z wyjątkiem Szwajcarii). Tamtejszy personel nie zawsze może potwierdzić, czy dokonano już płatności za produkt, a tym samym nie może wystawić noty uznaniowej na produkty dostarczone w drodze wysyłki. Personel naszych oddziałów chętnie przyjmie Twoje produkty i przekaże je do działu spedycji w Hamburgu celem sprawdzenia i ewentualnego wystawienia noty uznaniowej.

Zlecenia naprawy

Jeżeli zakupiony u nas produkt ulegnie uszkodzeniu podczas użytkowania, często istnieje możliwość przeprowadzenia korzystnej cenowo naprawy w naszej firmie lub u producenta.

Przed wysłaniem produktu skontaktuj się z nami i opisz krótko uszkodzenia (najlepiej będzie od razu wysłać nam zdjęcie pocztą elektroniczną). Będziemy wtedy w stanie wstępnie określić, czy i w jaki sposób możemy Ci pomóc. Oczywiście przed rozpoczęciem naprawy poinformujemy Cię o jej kosztach. Produkty do naprawy prosimy przesyłać czyste - dziękujemy.

Kontakt

Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Obsługa klienta
21027 Hamburg
Tel.: +49 40 734 193 60
E-mail: info@louis.pl

Oczywiście możesz się do nas również zwrócić, korzystając z zakładki Kontakt.