Karta LouisCard - korzyści na motocykl i czas wolny

Chcesz też nieodpłatnie otrzymać lepsze warunki zakupu, korzyści, bony i trzyletnią gwarancję. Dostaniesz je dzięki Twojej karcie.

Karta LouisCard

LOUISCARD

Na co czekasz? Automatycznie zbieraj punkty mające wartość gotówki. Ciesz się wyjątkowymi rabatami i korzyściami. W firmie Louis i u ponad 50 partnerów LouisCard. Warunki użytkowania karty


Aby ubiegać się o LouisCard, zaloguj się do „My Louis” lub utwórz bezpłatne konto klienta Louis. Jesteś już zalogowany? Następnie złóż wniosek o LouisCard bezpośrednio na swoim koncie klienta.


3-letnia gwarancja*

Z kartą LouisCard otrzymujesz 3-letnią gwarancję na usunięcie wad występujących pomimo prawidłowego użytkowania. Dowiedz się więcej

Punkty rabatowe

Podczas każdego zakupu zbierasz punkty mające wartość gotówki. Co pół roku podliczamy punkty, a ich wartość odliczana jest od kwoty Twojego następnego zakupu.

Zwrot gratis

Jeżeli coś Ci się nie spodoba, odeślesz nam to nie ponosząc kosztu przesyłki.

Kupony/bony rabatowe

Za zakupy w oddziałach Louis i sklepie internetowym regularnie otrzymujesz na adres e-mail cenne kupony/bony rabatowe.

Partnerzy

Z kartą LouisCard nie tylko otrzymujesz świetne korzyści u naszych partnerów, ale także otrzymujesz punkty, a punkty to oszczędność.


* Nie dotyczy akumulatorów i obuwia.

3-letnia gwarancja

3-letnia gwarancja (warunki)

Dla wszystkich zakupów dokonanych od 1 marca 2019 r. obowiązuje: jeżeli podczas zakupów użyjesz karty LouisCard, bezpłatna 3-letnia gwarancja obejmie wszystkie produkty z oferty Louis, nabyte w ramach tego zakupu. Nie dotyczy to tylko akumulatorów oraz obuwia/butów. Gwarantem jest Detlev Louis Motorradvertriebs-GmbH, Rungedamm 35, 21035 Hamburg.

Zastosowanie mają następujące warunki:

  • Nowe produkty i ich elementy, które w ciągu trzech lat od daty zakupu ulegną uszkodzeniu w następstwie wad fabrycznych i/lub materiałowych, zostaną nieodpłatnie wymienione na nowy produkt tej samej jakości lub naprawione przez firmę Louis według jej uznania.
  • Niniejsza gwarancja nie obowiązuje, jeżeli uszkodzenie zostało spowodowane niewłaściwą obsługą, nieprawidłowym montażem produktu i/lub nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi.
  • Jeśli naprawa lub wymiana nie jest możliwa z przyczyn ekonomicznych lub innych, zwrócimy Ci kwotę ceny zakupu. Decyzja co do istnienia przyczyn ekonomicznych lub innych, uniemożliwiających naprawę lub wymianę, należy wyłącznie do firmy Louis. Zwrotem kwoty stanowiącej cenę zakupu firma Louis wypełnia swoje zobowiązania umowne.
  • W przypadku wymiany lub naprawy okres gwarancji nie rozpoczyna nowego biegu. Pozostaje to bez wpływu na ustawowe uprawnienia z tytułu rękojmi za wady.
  • Dowodem gwarancji jest dokument zakupu zawierający datę zakupu. Okres 3-letniej gwarancji rozpoczyna się w dniu wystawienia faktury i kończy po 3 latach. Gwarancja nie podlega cesji.
  • Niniejszym uzgadnia się, że w sytuacji, w której firma Louis dokonuje wymiany produktów w ramach gwarancji lub też zwraca cenę zakupu, prawo własności wymienianych/przekazywanych towarów przechodzi z Ciebie na firmę Louis i odwrotnie w momencie, w którym firma Louis otrzyma zwrócone przez Ciebie produkty lub gdy Ty otrzymasz produkt stanowiący przedmiot wymiany lub gdy zostanie Ci zwrócona kwota ceny zakupu.

Usługi na karcie LouisCard

Karta LouisCard
Bezpłatna kartaNatychmiast
3-letnia gwarancjaTAK
Dopisanie punktów do konta za każde wydane podczas zakupów pełne 1,- euro2 punkty
Powiadomienie o stanie konta powyżej 750 punktów (co sześć miesięcy)TAK
Nierozliczone punkty nie przepadająTAK
Specjalne korzyści w przedsiębiorstwach partnerskich LouisCardTAK

FAQ

Jak długo trzeba czekać na zamówioną kartę LouisCard?

Karta LouisCard zamówiona za pośrednictwem oddziału Louis, sklepu internetowego lub w inny sposób zostanie wysłana do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. Przy uwzględnieniu czasu dostarczenia przesyłki pocztowej na terytorium Niemiec, wynoszącego 1-2 dni, Twoja karta LouisCard dotrze do Twoich rąk w ciągu 4 dni. Ponieważ czas doręczenia przesyłek zagranicznych jest nieco dłuższy, karty LouisCard wysyłane za granicę docierają do adresatów później.

Jaka jest wartość jednego punktu LouisCard?

1 punkt LouisCard zasadniczo przedstawia wartość 1 eurocenta (EUR 0,01). 1836 punktów LouisCard ma tym samym wartość 18,36 euro.

Gdzie mogę sprawdzić aktualny stan konta punktowego?

Zarejestruj się bezpłatnie w Mój Louis. Oprócz innych informacji o Twoim osobistym koncie klienta Louis możesz zobaczyć tu swój stan konta punktowego, środki do wykorzystania oraz transakcje.

Jak mogę wykorzystać lub rozliczyć środki zgromadzone na karcie LouisCard?

Co sześć miesięcy sprawdzamy stan Twojego konta punktowego. Jeżeli udało Ci się zebrać 750 lub więcej punktów, dokonamy rozliczenia Twojego konta punktowego i poinformujemy Cię na piśmie o stanie środków do wykorzystania. Wskazane środki możesz wykorzystać w ciągu sześciu miesięcy podczas zakupów w oddziałach Louis lub w sprzedaży wysyłkowej. W oddziałach Louis okazujesz swoją kartę LouisCard przy kasie, a podczas zakupów w sprzedaży wysyłkowej wystarczy podać Twój numer klienta. W obydwu przypadkach kwota środków zostanie odliczona od kwoty należności.

Zapomniałem(-am) zabrać swoją kartę LouisCard na zakupy w oddziale Louis. Jak mogę uzupełnić stan konta punktowego?

Uzupełnienie punktów przysługujących za Twój zakup jest możliwe w terminie do 14 dni od jego daty. Prześlij nam kopię przedmiotowego dowodu zakupu pocztą elektroniczną lub faksem na poniższy adres/numer. Nie zapomnij podać numeru Twojej karty LouisCard. Dopiszemy punkty do Twojego konta.

E-mail: kundenservice@louis.deTelefon: +49 40 734 193 60

Moja karta LouisCard uległa zagubieniu/zniszczeniu. Jak mogę otrzymać nową kartę?

To żaden problem. W przypadku utraty karty LouisCard oczywiście natychmiast otrzymasz od nas nieodpłatny wtórnik. Zwróć się do nas na poniższy adres/numer, podając nam swój aktualny adres pocztowy i (jeżeli go znasz) numer klienta:

E-mail: kundenservice@louis.de
Telefon: +49 40 734 193 60

Twój numer klienta/karty po wysłaniu nowej karty nie ulega zmianie. Zebrane, a dotąd niewykorzystane punkty nie przepadają. Prosimy o wyrozumiałość sytuacji, gdy podana na piśmie wartość środków w euro zgromadzonych na karcie została już wykorzystana w sposób nieuprawniony, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za taką sytuację.

Rozliczenie mojego aktualnego stanu środków na karcie LouisCard nie zostało uwzględnione w potwierdzeniu mojego ostatniego zamówienia w Louis. Czy środki zostaną mimo to rozliczone?

Po przesłaniu pisemnej informacji o aktualnym stanie środków zgromadzonych na karcie LouisCard, zostaną one automatycznie rozliczone przy wysyłce kolejnego zamówienia. Wtedy też umieścimy odnośną informację na fakturze wysyłkowej dołączanej do wysyłanych produktów.

SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar