- Strona główna
- w poszukiwaniu obiektów handlowych
w poszukiwaniu obiektów handlowych
Poszukujemy atrakcyjnych powierzchni handlowych w następujących lokalizacjach. Jeśli wiesz o nieruchomości, która spełnia nasze wymagania, prosimy o poinformowanie nas za pośrednictwem poniższych kanałów kontaktowych.
Powierzchnie handlowe poszukiwane w następujących miastach
Dla porządku pragniemy zaznaczyć, że złożenie oferty nieruchomości nie prowadzi automatycznie do akceptacji warunków umowy. Po przejęciu wynajmowanej powierzchni wypłacamy pośrednikowi prowizję w wysokości 2 zimnych czynszów netto (plus VAT), chyba że zawarto indywidualną umowę o innej treści.
AT – Austria
- Liezen
- Wien (W obszarze Triester Straße)
CH – Szwajcaria
- Bern
- Lugano
- Oftringen
DE – Niemcy
- Bergisch Gladbach
- Berlin
- Bonn (Chętnie również w Bornheim lub Rodenkirchen)
- Bremen
- Gießen-Linden
- Hamburg
- Kassel
- Köln (na południu, chętnie także w Bornheim lub Rodenkirchen; wielkość ok. 1.500 m²)
- Krefeld
- München (wielkość do ok. 2.000 m2, w rejonie Frankfurter Ring oraz dodatkowo w zachodniej części Monachium)
- Oldenburg in Oldenburg
- Pforzheim
- Rosenheim
- Rostock
NL – Niderlandy
- Amsterdam
- Apeldoorn
- Den Haag
- Groningen
- Nijmegen
- Rotterdam
Wymagania
- Rozmiar - jeśli nie podano inaczej: 900m² ±10%
- Lokalizacja przy głównej drodze dojazdowej lub arterii komunikacyjnej (w miarę możliwości z dostępem do autostrady)
- Położony bezpośrednio przy drodze
- Witryny sklepowe, miejsca parkingowe na poziomie gruntu
- Wyposażenie budynków:
- Sufit otwarty
- Klimatyzowane pokoje
- Instalacje zgodne z wymogami prawnymi
- WC klienta
- Lokalizacje w centrach handlowych nie są odpowiednie dla naszych celów
Kontakt
Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Abt. Standortentwicklung
Rungedamm 35
21035 Hamburg
Telefon: 0049 40 734 1930
Faks: 0049 40 734 193936
E-Mail: expansion@louis.de
Louis przedstawia się
Nasza firma istnieje już od 85 lat. W Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH jest więc wiele tradycji. Ale aby mały warsztat motocyklowy w Hamburgu stał się międzynarodowym przedsiębiorstwem handlowym i liderem na rynku europejskim, potrzeba było i nadal potrzeba czegoś więcej niż tradycji.
Realizujemy strategię zrównoważonego wzrostu. Starannie przemyślany asortyment towarów o doskonałej relacji ceny do jakości, młoda i nowoczesna organizacja, wysoce wydajne centrum logistyczne oraz dobrze wyszkoleni i zaangażowani pracownicy to filary naszego sukcesu.