w poszukiwaniu obiektów handlowych

Poszukujemy atrakcyjnych powierzchni handlowych w następujących lokalizacjach. Jeśli wiesz o nieruchomości, która spełnia nasze wymagania, prosimy o poinformowanie nas za pośrednictwem poniższych kanałów kontaktowych.

Einzelhandelsflächen gesucht

Powierzchnie handlowe poszukiwane w następujących miastach

Dla porządku pragniemy zaznaczyć, że złożenie oferty nieruchomości nie prowadzi automatycznie do akceptacji warunków umowy. Po przejęciu wynajmowanej powierzchni wypłacamy pośrednikowi prowizję w wysokości 2 zimnych czynszów netto (plus VAT), chyba że zawarto indywidualną umowę o innej treści.

AT – Austria
  • Liezen
  • Wien (W obszarze Triester Straße)
  • Wiener Neustadt
CH – Szwajcaria
  • Bern
  • Genf, Lausanne
  • Lugano
  • Oftringen
DE – Niemcy
  • Bergisch Gladbach
  • Bremen
  • Bonn (Gerne auch in Bornheim oder Rodenkirchen)
  • Flensburg
  • Gießen-Linden
  • Hamburg
  • Köln (im Süden, gerne auch in Bornheim oder Rodenkirchen; Größe ca. 1.500m²)
  • Krefeld
  • München (Größe bis ca. 2.000 qm, im Bereich des Frankfurter Rings und zusätzlich in München-West)
  • Oldenburg in Oldenburg
  • Pforzheim
  • Rostock
NL – Niderlandy
  • Amsterdam
  • Apeldoorn
  • Den Haag
  • Groningen
  • Nijmegen
  • Rotterdam

Wymagania

  • Rozmiar - jeśli nie podano inaczej: 900m² ±10%
  • Lokalizacja przy głównej drodze dojazdowej lub arterii komunikacyjnej (w miarę możliwości z dostępem do autostrady)
  • Położony bezpośrednio przy drodze
  • Witryny sklepowe, miejsca parkingowe na poziomie gruntu
  • Wyposażenie budynków:
    • Sufit otwarty
    • Klimatyzowane pokoje
    • Instalacje zgodne z wymogami prawnymi
    • WC klienta
  • Lokalizacje w centrach handlowych nie są odpowiednie dla naszych celów

Kontakt

Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Abt. Standortentwicklung
Rungedamm 35
21035 Hamburg

Telefon: 0049 40 734 1930
Faks: 0049 40 734 193936

Das Jubiläum von Louis

Louis przedstawia się

Nasza firma istnieje już od 80 lat. W Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH jest więc wiele tradycji. Ale aby mały warsztat motocyklowy w Hamburgu stał się międzynarodowym przedsiębiorstwem handlowym i liderem na rynku europejskim, potrzeba było i nadal potrzeba czegoś więcej niż tradycji.

Realizujemy strategię zrównoważonego wzrostu. Starannie przemyślany asortyment towarów o doskonałej relacji ceny do jakości, młoda i nowoczesna organizacja, wysoce wydajne centrum logistyczne oraz dobrze wyszkoleni i zaangażowani pracownicy to filary naszego sukcesu.