Reg. alt. litowo-jonowego Carmo
Reg. alt. litowo-jonowego Carmo
Dr. Martens

Reg. alt. litowo-jonowego Carmo

YAMAHA RÓŻ.

Art. No. 10057996
|

2 Opinie

Znajdź swój motocykl:
SCD 381,50 zł 2
343,35 zł 1
Opis

Reg. alt. litowo-jonowego Carmo YAMAHA RÓŻ.

Regulator alternatora litowo-jonowego Carmo *LI* to zawsze dobry wybór. Wynika to z faktu, że Carmo buduje regulatory tak, aby pasowały do oryginału pod względem konstrukcji i wydajności. Regulatory Carmo wykorzystują również nowoczesną technologię MOSFET. Oznacza to, że mogą być również używane z najnowszymi akumulatorami litowo-jonowymi.

Odpowiedni do następujących typów akumulatorów:
  • wszystkie akumulatory ołowiowe i kwasowe (konwencjonalne, AGM/microfleece, żelowe)
  • Akumulatory litowo-jonowe

Warto wiedzieć:
  • regulatory alternatora ściśle współpracują z alternatorem motocykla. Przekształcają one napięcie AC w napięcie DC i wykorzystują je do zasilania pokładowego układu elektrycznego. „Regulują” tak, aby wszystkie odbiorniki energii otrzymywały wystarczającą ilość energii do swoich funkcji.
  • Akumulator pojazdu jest stale doładowywany nadwyżką napięcia. Prowadzi to jednak również do zużycia regulatora.
  • Prawie niezauważalnie i zwykle dopiero wtedy, gdy jest już za późno, regulator przestaje działać całkowicie po wielu latach i tysiącach kilometrów.
  • Dlatego należy regularnie sprawdzać działanie regulatora i wymieniać go w razie awarii.
  • Usterka może skutkować zbyt niskim prądem ładowania i rozładowaniem akumulatora motocykla.
  • Możliwe jest jednak również przeładowanie: jest to szczególnie niebezpieczne w przypadku konwersji na akumulatory litowo-jonowe, ponieważ niszczy je w bardzo krótkim czasie.


Informacje na temat zamiany akumulatorów ołowiowo-kwasowych na akumulatory litowo-jonowe:
  • zamiana konwencjonalnego akumulatora rozruchowego (akumulatora kwasowo-ołowiowego) na akumulator litowy jest zasadniczo możliwa w przypadku prawie wszystkich motocykli
  • jeśli zamiana nie prowadzi do żadnych problemów lub ograniczeń, nie jest wymagane żadne działanie
  • zwróć uwagę na rok produkcji motocykla - czy został on dostarczony z fabryki z akumulatorem kwasowo-ołowiowym? Wiele starszych motocykli ma regulatory alternatora, które ładują akumulatory litowe tylko w niepełnym zakresie lub dostarczają zbyt wysokie prądy ładowania.
  • Wynika to również ze zwykłego zużycia regulatora na przestrzeni lat. Oba te zjawiska mogą prowadzić do znacznego skrócenia żywotności akumulatorów litowych, usterek, a nawet całkowitej awarii
  • przed przejściem na akumulator litowo-jonowy należy sprawdzić działanie regulatora prądu ładowania w motocyklu
  • najlepiej za pomocą woltomierza na zaciskach akumulatora, aby sprawdzić, jak wysoko wzrasta napięcie ładowania po zwiększeniu prędkości obrotowej silnika na biegu jałowym. Napięcie ładowania powinno pozostawać poniżej 14,6 V
  • w razie wątpliwości lub - dla pewności - należy od razu wymienić stary regulator na regulator alternatora Carmo litowo-jonowego
Producent: Carmo Electronics | Berenbroek 3 | 5707 DB Helmond | Niderlandy | info@carmo-electronics.com | www.carmo-electronics.com
Dokumenty
Opinie (2)
Wszystkie warianty
Masz pytania?

Chcesz zadać jakieś ogólne pytanie? Masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia? Chcesz nam przekazać słowa krytyki? A może po prostu chcesz się z nami podzielić swoją opinią? Skontaktuj się z nami.

Dane osobowe

Mam pytanie…

Wybierz wariant

Wybierz opcję kontaktu

Wybierz wariant

Wprowadzony przedział czasowy jest nieprawidłowy. Prosimy o skorygowanie przedziału czasowego.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

+500 marki
2-letnie prawo do zwrotu
Szybka dostawa
Zwrot gratis
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar