Zwrot i reklamacja

Der Postbote

Zwrot

Zakupy bez ryzyka: jeśli zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, w Louis możesz je łatwo odesłać, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Aby umożliwić nam opłacenie kosztów przesyłki zwrotnej, prosimy o utworzenie etykiety zwrotnej w portalu zwrotów DHL. Naklej etykietę na paczkę i oddaj ją na poczcie.

Zwrot w oddziale
Zwrot

Zwrotu produktów zamówionych w sprzedaży wysyłkowej można również dokonać w każdym oddziale Louis (z wyjątkiem Wallisellen/Zurych). Tamtejszy personel nie zawsze może potwierdzić, czy dokonano już płatności za produkt, a tym samym nie może wystawić noty uznaniowej na produkty dostarczone w drodze wysyłki. Personel naszych oddziałów chętnie przyjmie Twoje produkty i przekaże je do działu spedycji w Hamburgu celem sprawdzenia i ewentualnego wystawienia noty uznaniowej.

Dobrowolne dwuletnie prawo do zwrotu
Banknoty i monety euro

Oprócz ustawowego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni (patrz OWH), w przypadku wielu produktów dobrowolnie oferujemy Ci dwuletnie prawo zwrotu. Produkt, który nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz zwrócić bez względu na powód w ciągu 2 lat, a my bezzwłocznie zwrócimy Ci równowartość ceny zakupu. Jedyny warunek: produkt musi być nieużywany - a więc nowy i nieuszkodzony. Jeżeli aktualna cena produktu będzie niższa, zwrócimy Ci tę niższą kwotę.

Produkt wraz z dowodem zakupu prześlij do nas w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, zabezpieczając go przed uszkodzeniem podczas transportu.

Z prawa do dobrowolnego prawa do zwrotu wyłączone są: materiały drukowane, nośniki obrazu i dźwięku oraz środki spożywcze.

Zwrot towarów niebezpiecznych 

Wszystkie produkty zawierające substancje łatwopalne, pod ciśnieniem, żrące, niebezpieczne dla środowiska lub w inny sposób niebezpieczne muszą być oznakowane jako towary niebezpieczne.

Ryzyko związane z transportem towarów niebezpiecznych jest wyższe niż w przypadku innych produktów. Aby wspólnie z nami zminimalizować ryzyko związane z transportem, prosimy o przestrzeganie poniższych wskazówek:

a) Jeśli to możliwe, do zwrotu produktu należy użyć oryginalnego opakowania Louis. Ma ono odpowiedni format do etykietowania i zapakowania. Jeśli oryginalne opakowanie nie nadaje się do użytku, należy użyć nowego opakowania transportowego. W przypadku produktów zawierających baterie (zwłaszcza baterie litowe) należy upewnić się, że opakowanie jest mocne i stabilne.

Należy unikać przemieszczania się produktu w opakowaniu lub jego przypadkowego włączenia. Należy bezpiecznie zamknąć wszystkie pojemniki, które są pod ciśnieniem lub wypełnione płynami lub innymi substancjami, które mogą się wydostać. Jeśli to możliwe, umieszczać produkt w opakowaniu w pozycji pionowej. Wszelkie nieuniknione wolne przestrzenie w opakowaniu muszą być wypełnione materiałem wypełniającym.

b) Etykietę zwrotną z adresem docelowym można utworzyć i wydrukować w sklepie internetowym.

c) Prosimy również o dołączenie do paczki wymaganego oznaczenia dla towarów niebezpiecznych (Nie dotyczy baterii litowych. Mają one swój własny symbol. Patrz punkt d). Symbol informuje przewoźnika, że transportuje „towary niebezpieczne w ograniczonych ilościach”. Można pobrać ten symbol z pliku PDF tutaj i wydrukować go. Podczas drukowania należy upewnić się, że znak ma minimalny rozmiar 10 cm x 10 cm.

d) Ważne! Dotyczy wyłącznie wysyłki baterii zawierających lit: tutaj można pobrać i wydrukować znak ostrzegawczy z pliku PDF. Prosimy o wybranie odpowiedniego symbolu i umieszczenie go na zewnętrznej stronie paczki, tak aby był dobrze widoczny. Symbol informuje przewoźnika, że transportuje on baterię zawierającą lit.

Uwaga! Prosimy o niezwracanie do nas baterii litowych, których obudowa jest otwarta, zdeformowana, uszkodzona lub widocznie nadmuchana. To samo dotyczy wycieku płynu lub gazu. W takich przypadkach lub w razie wątpliwości koniecznie prosimy o kontakt przed zwrotem produktu. Dział obsługi klienta Louis z przyjemnością Ci pomoże: telefon 0049-40-734 193 811 lub kundendienst@louis.de

Alternatywnie, możesz dostarczyć baterię do sklepu Louis i zlecić nam jej sprawdzenie.

Pozostałe kraje

Prosimy o wystarczające ofrankowanie/opłacenie swojej przesyłki zwrotnej. Przyjmujemy wyłącznie opłacone przesyłki.

Nasz adres to:
Detlev Louis 
Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Warenretoure
21027 Hamburg
NIEMCY


Reklamacja

Dostarczyliśmy Ci niewłaściwy albo nawet uszkodzony produkt? Tu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące Twojej reklamacji.

Louis starannie kontroluje wszystkie produkty przed ich wysyłką. Pomimo to może się zdarzyć, że otrzymasz niewłaściwy albo wadliwy produkt. Oczywiście możesz zwrócić lub reklamować taki produkt. Nie ma znaczenia, czy został on zakupiony w oddziale Louis lub w sprzedaży wysyłkowej.

Reklamacje produktów zakupionych w sprzedaży wysyłkowej

W celu szybkiego przetworzenia Twojej reklamacji potrzebujemy przedmiotowego produktu oraz dowodu jego zakupu (lub kopii tego dowodu). Optymalny sposób postępowania podczas zwrotu produktu opisaliśmy tutaj: Zwrot.

Uszkodzenia transportowe

Każdą przesyłkę należy skontrolować jeszcze w obecności osoby doręczającej pod kątem ewentualnych uszkodzeń/manipulacji. Jeżeli paczka jest uszkodzona lub w wyraźny sposób oklejona taśmą firmy transportowej, należy natychmiast złożyć reklamację u przewoźnika i odebrać od niego pisemne potwierdzenie jej złożenia. W przypadku wątpliwości należy odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować z nami. Nowa przesyłka wyruszy do Ciebie najszybciej, jak będzie to możliwe.

Reklamacja w oddziale

W celu szybkiego przetworzenia Twojej reklamacji potrzebujemy przedmiotowego produktu oraz dowodu jego zakupu (lub kopii tego dowodu). Zwrotu produktów zamówionych w sprzedaży wysyłkowej można również dokonać w każdym oddziale Louis (z wyjątkiem Szwajcarii). Tamtejszy personel nie zawsze może potwierdzić, czy dokonano już płatności za produkt, a tym samym nie może wystawić noty uznaniowej na produkty dostarczone w drodze wysyłki. Personel naszych oddziałów chętnie przyjmie Twoje produkty i przekaże je do działu spedycji w Hamburgu celem sprawdzenia i ewentualnego wystawienia noty uznaniowej.

Zlecenia naprawy

Jeżeli zakupiony u nas produkt ulegnie uszkodzeniu podczas użytkowania, często istnieje możliwość przeprowadzenia korzystnej cenowo naprawy w naszej firmie lub u producenta.

Przed wysłaniem produktu skontaktuj się z nami i opisz krótko uszkodzenia (najlepiej będzie od razu wysłać nam zdjęcie pocztą elektroniczną). Będziemy wtedy w stanie wstępnie określić, czy i w jaki sposób możemy Ci pomóc. Oczywiście przed rozpoczęciem naprawy poinformujemy Cię o jej kosztach. Produkty do naprawy prosimy przesyłać czyste - dziękujemy.

Kontakt

Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Obsługa klienta
21027 Hamburg
Tel.: +49 40 734 193 60
E-mail: info@louis.pl

Oczywiście możesz się do nas również zwrócić, korzystając z zakładki Kontakt.

SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar