Często zadawane pytania dotyczące karty LouisCard (FAQ)

Karta LouisCard zamówiona za pośrednictwem oddziału Louis, sklepu internetowego lub w inny sposób zostanie wysłana do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. Przy uwzględnieniu czasu dostarczenia przesyłki pocztowej na terytorium Niemiec, wynoszącego 1-2 dni, Twoja karta LouisCard dotrze do Twoich rąk w ciągu 4 dni. Ponieważ czas doręczenia przesyłek zagranicznych jest nieco dłuższy, karty LouisCard wysyłane za granicę docierają do adresatów później.

Jaka jest wartość jednego punktu LouisCard?

1 punkt LouisCard zasadniczo przedstawia wartość 1 eurocenta (EUR 0,01). 1836 punktów LouisCard ma tym samym wartość 18,36 euro.

Gdzie mogę sprawdzić aktualny stan konta punktowego?

Zarejestruj się bezpłatnie w Mój Louis. Oprócz innych informacji o Twoim osobistym koncie klienta Louis możesz zobaczyć tu swój stan konta punktowego, środki do wykorzystania oraz transakcje.

Jak mogę wykorzystać lub rozliczyć środki zgromadzone na karcie LouisCard?

Co sześć miesięcy sprawdzamy stan Twojego konta punktowego. Jeżeli udało Ci się zebrać 750 lub więcej punktów, dokonamy rozliczenia Twojego konta punktowego i poinformujemy Cię na piśmie o stanie środków do wykorzystania. Wskazane środki możesz wykorzystać w ciągu sześciu miesięcy podczas zakupów w oddziałach Louis lub w sprzedaży wysyłkowej. W oddziałach Louis okazujesz swoją kartę LouisCard przy kasie, a podczas zakupów w sprzedaży wysyłkowej wystarczy podać Twój numer klienta. W obydwu przypadkach kwota środków zostanie odliczona od kwoty należności.

Zapomniałem(-am) zabrać swoją kartę LouisCard na zakupy w oddziale Louis. Jak mogę uzupełnić stan konta punktowego?

Uzupełnienie punktów przysługujących za Twój zakup jest możliwe w terminie do 14 dni od jego daty. Prześlij nam kopię przedmiotowego dowodu zakupu pocztą elektroniczną na poniższy adres/numer. Nie zapomnij podać numeru Twojej karty LouisCard. Dopiszemy punkty do Twojego konta.

E-mail: kundenservice@louis.de
Telefon: +49 40 734 193 60

Dlaczego stan konta punktów LouisCard jest rozliczany co sześć miesięcy, a nie na przykład codziennie?

Oprócz natychmiast dostępnego srebrnego poziomu karty, na którym otrzymujesz 2 punkty za każde pełne, wydane euro, LouisCard oferuje dodatkowo poziom złoty, z jeszcze większą liczbą punktów lub większymi rabatami. Kartę Premium otrzymasz po osiągnięciu w danym okresie rozliczeniowym określonej liczby punktów. Aby zebranie jej było rzeczywiście możliwe na drodze zakupów, dajemy Ci na to sześć miesięcy.

Moja karta LouisCard uległa zagubieniu/zniszczeniu. Jak mogę otrzymać nową kartę?

To żaden problem. W przypadku utraty karty LouisCard oczywiście natychmiast otrzymasz od nas nieodpłatny wtórnik. Zwróć się do nas na poniższy adres/numer, podając nam swój aktualny adres pocztowy i (jeżeli go znasz) numer klienta:

E-mail: kundenservice@louis.de
Telefon: +49 40 734 193 60

Twój numer klienta/karty po wysłaniu nowej karty nie ulega zmianie. Zebrane, a dotąd niewykorzystane punkty nie przepadają. Prosimy o wyrozumiałość sytuacji, gdy podana na piśmie wartość środków w euro zgromadzonych na karcie została już wykorzystana w sposób nieuprawniony, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za taką sytuację.

Rozliczenie mojego aktualnego stanu środków na karcie LouisCard nie zostało uwzględnione w potwierdzeniu mojego ostatniego zamówienia w Louis. Czy środki zostaną mimo to rozliczone?

Po przesłaniu pisemnej informacji o aktualnym stanie środków zgromadzonych na karcie LouisCard, zostaną one automatycznie rozliczone przy wysyłce kolejnego zamówienia. Wtedy też umieścimy odnośną informację na fakturze wysyłkowej dołączanej do wysyłanych produktów.

Jak można osiągnąć poziom karty Premium Gold?

Poziom karty Premium Gold osiągniesz, gdy w ciągu jednego okresu rozliczeniowego liczącego sześć miesięcy zgromadzisz co najmniej 3500 punktów rabatowych. Ponieważ Karta Premium uprawnia do szczególnych korzyści podczas dużych zakupów w Louis, należy pamiętać, że na drodze do osiągnięcia tego poziomu uwzględniane są wyłącznie punkty rabatowe, a nie "punkty partnerskie". Kartę Premium wyślemy Ci automatycznie po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego.