KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ
Fehling

KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ

25,4MM/OTWORY KABL.CZAR.

Art. No. 60900001
|

4 Opinie

SCD 518,68 zł 2
386,65 zł 1
Opis

KIER. FEHLING Z ROZPÓRKĄ 25,4MM/OTWORY KABL.CZAR.

Fehling dzięki kierownicy w stylu lat 40. pozwala Ci doświadczyć "starych dobrych czasów" klasycznej kierownicy "Hollywood" do motocykli Harley-Davidson. Kierownica ta stanowi autentyczną reprodukcję z lat czterdziestych XX wieku i pasuje do uchwytów kierownicy o średnicy 1 cala. Zwłaszcza w połączeniu z dopasowanymi stylistycznie manetkami nadaje ona motocyklom Twin Cam i cruiserom z nowszych roczników stylowy oldschoolowy wygląd i świetnie prezentuje się także na prawdziwym oldtimerze.

Wysokość 60 mm i szerokość 880 mm w połączeniu z łagodnym odchyleniem gwarantują wspaniałe prowadzenie i komfortową jazdę na co dzień i na długich trasach. Stalowa kierownica rurkowa posiada wgłębienia kablowe HD z otworami na przewody, dzięki czemu jest idealnie przygotowana do montażu kabli armatury w niewidocznym miejscu.

  • Dostępne wersje: czarna i chromowana
  • Wymiary w mm (szer. x wys. x gł.): 880 x 60 x 200
  • Średnica: 1 cal (25,4 mm)
  • 3 otwory podłużne do okablowania wewnętrznego
  • Z "wgłębieniami dla Harleya" dla modeli HD od roku produkcji 1982
  • Raport techniczny GTÜ

Warto wiedzieć:

"Wgłębienie kablowe HD" to zagłębienie na spodniej stronie końcówek kierownicy. W modelach Harley-Davidson od roku produkcji 1982 jest ono konieczne, aby linka kierownicy nie została zakleszczona pomiędzy kierownicą a armaturą. Nie ogranicza ono funkcjonalności kierownicy w pojazdach innych producentów lub w Harleyach wyprodukowanych przed rokiem 1982 i nie jest widoczne dla kierowcy.

Raport techniczny służy do wsparcia rejestracji poprzez homologację indywidualną zgodnie z § 21/§19.2. Raport techniczny jest sporządzany zgodnie z tymi samymi wytycznymi dotyczącymi badań co świadectwo homologacji na części, jednak bez odniesienia do pojazdu. Jednostka certyfikująca jest w tym przypadku odpowiedzialna za badanie elementów dołączanych. W starych krajach związkowych badanie homologacji indywidualnej może przeprowadzać TYLKO TÜV, a w nowych krajach związkowych TYLKO Dekra. Rejestracja poprzez homologację indywidualną jest procedurą przewidzianą i zatwierdzoną przez ustawodawcę. Raport techniczny służy do wsparcia homologacji indywidualnej.

Dokumenty
Opinie (4)
Wszystkie warianty
Masz pytania?

Chcesz zadać jakieś ogólne pytanie? Masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia? Chcesz nam przekazać słowa krytyki? A może po prostu chcesz się z nami podzielić swoją opinią? Skontaktuj się z nami.

Dane osobowe

Mam pytanie…

Wybierz wariant

Wybierz opcję kontaktu

Wybierz wariant

Wprowadzony przedział czasowy jest nieprawidłowy. Prosimy o skorygowanie przedziału czasowego.

między godz.

i

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

+500 marki
2-letnie prawo do zwrotu
Szybka dostawa
Zwrot gratis
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar