KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
KIEROWNICA Z-BAR FEHLING
Fehling

KIEROWNICA Z-BAR FEHLING

25,4 MM, CZARNA, NISKA

Art. No. 10021173
|

3 Opinie

SCD 1 022,10 zł 2
773,33 zł 1
Opis

KIEROWNICA Z-BAR FEHLING 25,4 MM, CZARNA, NISKA

Kierownica Z-Bar Fehling

1-calowe kierownice "Z-Bar" firmy FEHLING przywodzą na myśl klasyczne choppery z lat 70. i 80., jednak dzięki szerokości wynoszącej nieco ponad 80 cm i płaskiemu kształtowi nadają motocyklowi zupełnie nowy wygląd. Idealne dla chopperów typu newschool, a w wersji płaskiej także dla bobberów i obniżonych chopperów w stylu klasycznym.

Z wgłębieniem dla Harleya i otworami na kable (dla wszystkich Harleyów od roku produkcji 1982 roku - prosimy uwzględnić poniższą uwagę), uniwersalny montaż z otwartym lub wewnętrznym okablowaniem, w zależności od armatury i rodzaju risera (patrz rysunek) zarówno dla Harleyów, jak i dla motocykli japońskich z calowymi zaciskami kierownicy.

  • Kierownice te są dostarczane wraz z Raportem Technicznym do homologacji indywidualnej obowiązującym dla Niemiec.
  • Wymagana homologacja indywidualna
  • Wersja: niska-wąska
  • Dostępne w kolorze czarnym i w wersji chromowanej
  • Wymiary w mm (dł. x wys. x gł.): 870 x 85 x 120

Uwaga: "Wgłębienie kierownicy HD" to zagłębienie na spodniej stronie końcówek kierownicy, które w modelach Harley-Davidson od roku produkcji 1982 i z kierownicą 1" jest konieczne, aby linka kierownicy nie została zakleszczona pomiędzy kierownicą a armaturą. Nie ogranicza ono funkcjonalności kierownicy w pojazdach innych producentów lub w Harleyach wyprodukowanych przed rokiem 1982 i nie jest widoczne dla kierowcy.

Wskazówka: kierownice dostępne jako zamienniki są dostarczane bez otworu do mocowania zespołu przełączników. Są one umieszczone w różny sposób w zależności od modelu motocykla. Dozwolone jest wywiercanie otworów do mocowania: w tym celu należy optymalnie dopasować nową kierownicę do pojazdu. Teraz na próbę zamontuj zespół przełączników, sprawdź, czy nie dotyka baku przy pełnym skręcie kierownicy oraz zaznacz i wywierć w kierownicy otwór na mocowanie o odpowiedniej średnicy. Jeśli chcesz zapobiec ześlizgiwaniu się wiertarki z gładkiej rury kierownicy podczas jej modernizacji, jeśli zdarza Ci się pomylić przy zaznaczaniu punktów wiercenia lub z jakiegoś względu wywiercać w obrabianym przedmiocie krzywe otwory, skorzystaj z szablonu do wiercenia LSL, nr kat. 10005224 (patrz ilustracja na dole) - bezpieczeństwa nigdy za wiele, a z tym szablonem takie błędy nie będą mieć miejsca

Dokumenty
Opinie (3)
Wszystkie warianty
Masz pytania?

Chcesz zadać jakieś ogólne pytanie? Masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia? Chcesz nam przekazać słowa krytyki? A może po prostu chcesz się z nami podzielić swoją opinią? Skontaktuj się z nami.

Dane osobowe

Mam pytanie…

Wybierz wariant

Wybierz opcję kontaktu

Wybierz wariant

Wprowadzony przedział czasowy jest nieprawidłowy. Prosimy o skorygowanie przedziału czasowego.

między godz.

i

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

+500 marki
2-letnie prawo do zwrotu
Szybka dostawa
Zwrot gratis
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar